Phoenix Rise
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sök

Visa resultat som:

Rechercher Avancerad sökning

Oriska/Priest(SP) - önskar bli trial från nuvarande GF [Accepterad]

3 posters

Gå ner

Oriska/Priest(SP) - önskar bli trial från nuvarande GF [Accepterad] Empty Oriska/Priest(SP) - önskar bli trial från nuvarande GF [Accepterad]

Inlägg  Oriska ons jul 01, 2009 2:02 pm

Din WoW karaktär.
Namn: Oriska
Klass: Priest/shadow
Specc: (Ge oss gärna en förklaring till varför har du just den speccen du har) Då jag som allierad fick på pälsen av shadowprällar i PVP, ville jag helt enkelt ha en själv.
Professions: Tailoring/Enchanting
Alts: Thexia, 80 Shaman/enhancer
Amory: (glöm ej att logga ut i ditt PvE gear) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ahn%27Qiraj&n=Oriska

Lite information om dig själv.
Namn: Thomas
Ålder: 40 Vart bor du? Trollhättan

Vilken sorts uppkoppling har du och vilken hastighet (upp och ner)? BBB 24/1
Hur stabil är uppkopplingen? BraBrukar du lagga i 25man instancer? Nej

Varför du vill gå med i Phoenix Rise? Saknar raidandet med de trevliga personerna från Mushroom Maniacs
Varför tror du att vi vill ha just dig? För att många från tidigare MM saknar mig! I love you
Vad kan du tillföra till våra raider och till vår guild? Förutom mina "Fish Feasts", en DPS prälle som spelar stabilt, men som samtidigt har glimten i ögat. i]
Kan du ta kritik? Hur hanterar du kritik? [i]Jajjamän...om den bara är befogad. Och är den obefogad biter jag mig i handen!
Wink
Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka? Svamparna från förr

Tidigare raid erfarenheter? (Classic - TBC - WotLK) Hmm... har varit med sedan Aug 2005
Vilka tidigare guilder har du varit med i? Mushroom Maniacs, Panzermensch
Varför lämnade du dem? Saknade raidandet, som slutade iom då de flesta lämnat MM
Har du sökt till någon annan guild och isåfall vilken? Nej
Vad har du för mål i WoW? Att ha så roligt som möjligt med likasinnade
Tror du att vi kan hjälpa dig att nå dem mål/målen? (Om ja så ge oss gärna en förklaring)
Ja, detta gille kan genom ett hårt samarbete (svett, å goa skratt) ge mig en ännu starkare spelare inför framtiden. Då jag förmodar kommer sitta med detta lir många år till! Razz

Tycker du om att stå i blizzards eller fire? Näh, gillar inte när det svider i skinnet! pirat

Oriska

Till överst på sidan Gå ner

Oriska/Priest(SP) - önskar bli trial från nuvarande GF [Accepterad] Empty hej

Inlägg  Didor ons jul 01, 2009 2:59 pm

Tjena Tomas

Mycket fin apply, ser att du lagt ner tid på den. Gearen ser helt ok ut, enchants på bracers upp till 30 SP , sen enchants på boots Icewalker. Har även sett att du gör bra dps bra osså.

ACCEPTED
Didor
Didor

Oriska/Priest(SP) - önskar bli trial från nuvarande GF [Accepterad] Empty Sv: Oriska/Priest(SP) - önskar bli trial från nuvarande GF [Accepterad]

Inlägg  Geckoman tor jul 02, 2009 2:14 am

Äntligen Thomas Smile
Glöggen är säkrad Wink
Geckoman
Geckoman

Oriska/Priest(SP) - önskar bli trial från nuvarande GF [Accepterad] Empty Sv: Oriska/Priest(SP) - önskar bli trial från nuvarande GF [Accepterad]

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet