Sök
Emosa apply [Accepterad med förbehåll]
4 posters
Phoenix Rise :: Forum :: Rekrytering
Sida 1 av 1
Emosa apply [Accepterad med förbehåll]
Din WoW karaktär.
Namn:Emosa
Klass: Death knight
Specc:Unholy/blood (använder den speccen för att jag tycker den är roligast, och fått upp högst dps med denna, har frost/blood som andra specc för att testat dpsen)
Professions: ingen tyvär
Alts:jag har en 73 shammy, 36 druid, 22 rouge, 20 priest
Amory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ahn'Qiraj&n=Emosa
Lite information om dig själv.
Namn:Jonatan
Ålder:17
Vart bor du? Kalmar-rockneby
Är en kille med glatt humör, tycker om att nöta . spec nu på sommaren går dock i skolan.
Vilken sorts uppkoppling har du och vilken hastighet (upp och ner)? jag har adsl 2mbit vet dock inte hur man kollar upp/ned hastighet
Hur stabil är uppkopplingen? den är mkt stabil
Brukar du lagga i 25man instancer? bara under många AoE attacker
Varför du vill gå med i Phoenix Rise? Ni verkar vara en skön guild som vet vad ni gör, och jag vill även ha en stabil guild. Jag har också några Irl kompisar som r medlemmar i guilden.
Varför tror du att vi vill ha just dig? Jag är en glad kille som kan bidra i många raids osv. tycker om att prata och lära känna. lätt lärd. förstår det mesta
Vad kan du tillföra till våra raider och till vår guild?Jag kan ge er hyffsad dps och glada miner:)
Kan du ta kritik? Hur hanterar du kritik? Kritik är alltid bra om det behövs, tar självklart åt mig och gör det bästa för att förbättra det som behövs
Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka? irl kompisar: fearass, Xhiva, Swop
Tidigare raid erfarenheter? har ändats raidat inom wotlk, os10/25, voa10/25, naxx10/25 första bossen i ulduar men har kollat igen tacs på resten
Vilka tidigare guilder har du varit med i? den ända seriösa har vart Salvation
Varför lämnade du dem? Det blev G disband
Har du sökt till någon annan guild och isåfall vilken?Nepp
Vad har du för mål i WoW? Att blir så bra som möjligt och ha kul
Tror du att vi kan hjälpa dig att nå dem mål/målen? Ja självklart, ni verkar vara erfarna spelare. Har själv sett när ni raidat.
Tycker du om att stå i blizzards eller fire? blizz^^
Mvh Emosa
Namn:Emosa
Klass: Death knight
Specc:Unholy/blood (använder den speccen för att jag tycker den är roligast, och fått upp högst dps med denna, har frost/blood som andra specc för att testat dpsen)
Professions: ingen tyvär
Alts:jag har en 73 shammy, 36 druid, 22 rouge, 20 priest
Amory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ahn'Qiraj&n=Emosa
Lite information om dig själv.
Namn:Jonatan
Ålder:17
Vart bor du? Kalmar-rockneby
Är en kille med glatt humör, tycker om att nöta . spec nu på sommaren går dock i skolan.
Vilken sorts uppkoppling har du och vilken hastighet (upp och ner)? jag har adsl 2mbit vet dock inte hur man kollar upp/ned hastighet
Hur stabil är uppkopplingen? den är mkt stabil
Brukar du lagga i 25man instancer? bara under många AoE attacker
Varför du vill gå med i Phoenix Rise? Ni verkar vara en skön guild som vet vad ni gör, och jag vill även ha en stabil guild. Jag har också några Irl kompisar som r medlemmar i guilden.
Varför tror du att vi vill ha just dig? Jag är en glad kille som kan bidra i många raids osv. tycker om att prata och lära känna. lätt lärd. förstår det mesta
Vad kan du tillföra till våra raider och till vår guild?Jag kan ge er hyffsad dps och glada miner:)
Kan du ta kritik? Hur hanterar du kritik? Kritik är alltid bra om det behövs, tar självklart åt mig och gör det bästa för att förbättra det som behövs
Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka? irl kompisar: fearass, Xhiva, Swop
Tidigare raid erfarenheter? har ändats raidat inom wotlk, os10/25, voa10/25, naxx10/25 första bossen i ulduar men har kollat igen tacs på resten
Vilka tidigare guilder har du varit med i? den ända seriösa har vart Salvation
Varför lämnade du dem? Det blev G disband
Har du sökt till någon annan guild och isåfall vilken?Nepp
Vad har du för mål i WoW? Att blir så bra som möjligt och ha kul
Tror du att vi kan hjälpa dig att nå dem mål/målen? Ja självklart, ni verkar vara erfarna spelare. Har själv sett när ni raidat.
Tycker du om att stå i blizzards eller fire? blizz^^
Mvh Emosa
Emosa- Posts : 5
Emosa
Hm, klen apply imo men lycka till!!
//Nímm
//Nímm
Nimm- Posts : 62
Sv: Emosa apply [Accepterad med förbehåll]
Varför har du inga yrke? Tycker det ligger i ens intresse att få ut max av sin klass, och där spelar yrkena en stor roll.
Tycker vi tar in dig som guildfriend och ger dig 2 veckor på att maxa dina yrken. Under tiden har du möjlighet ,vid behov, att hänga på nått raid.
Yrke, bättre gear, enchants etc..sen begär du trial med en ny apply.
Tycker vi tar in dig som guildfriend och ger dig 2 veckor på att maxa dina yrken. Under tiden har du möjlighet ,vid behov, att hänga på nått raid.
Yrke, bättre gear, enchants etc..sen begär du trial med en ny apply.
Geckoman- Posts : 108
gear?
gearet har jag väl ? mins naxx 25
Enchants kan jag fixa till mig, Men yrket kan bli lite svårt på 2 veckor iochmed att ja reser bort nästa och är borta 1 vecka..
Enchants kan jag fixa till mig, Men yrket kan bli lite svårt på 2 veckor iochmed att ja reser bort nästa och är borta 1 vecka..
Finns en del gear items du behöver förbättra.
Vill du, tar vi in dig som gf redan nu, sen får du nån veckor på dig, f.o.m du kommer tillbax, att fixa dina yrken etc, sen begär du trial igen.
Vill du, tar vi in dig som gf redan nu, sen får du nån veckor på dig, f.o.m du kommer tillbax, att fixa dina yrken etc, sen begär du trial igen.
Kan notera med att 1 yrke, vare sig det är main proff eller secondary, så om du har guld/mats tar det 1 dag, kanske 2 att maxa. Så 2 veckor är väldigt snällt
Kerda- Posts : 69
Hahahaha Kerda...börjar gilla dig mer och mer ;P
Jo, 2 veckor är nubb time och ofc skall yrkena upp.
Men viktigt att planera långsiktigt
Jo, 2 veckor är nubb time och ofc skall yrkena upp.
Men viktigt att planera långsiktigt
..
Jomen visst;P pengar har jag dock lite ont om. Och så hände det en grejj nu med(A) min data ha crashat men en kompis ska kolla på den imorgon så jag kommer nog vara afk ett litet tag nu.. inte bra..
Har börjat skilla mining nu, ska fixa jewelcrafting också
Har börjat skilla mining nu, ska fixa jewelcrafting också
Liknande ämnen
» Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad]
» Apply for druid healer [Apply Accepterad]
» Ceddo-Sv Hunter [Apply Accepterad]
» Slicers/warlock [Apply Accepterad]
» fendura resto druid [apply accepterad]
» Apply for druid healer [Apply Accepterad]
» Ceddo-Sv Hunter [Apply Accepterad]
» Slicers/warlock [Apply Accepterad]