Sök
fendura resto druid [apply accepterad]
+3
Didor
Phibes
fenudra
7 posters
Phoenix Rise :: Forum :: Rekrytering
Sida 1 av 1
fendura resto druid [apply accepterad]
namn : fendura
klass : resto druid, ( kan även gå bomkin om det så nu böhövs. men vill hellst gå resto )
Specc: 13/0/58 .. jag har den specen för jag gillar den och den har funkat bra för för mig än så länge..
Professions: full alc ( elexir ) och herb
Alts: har en 80 palla 70 warlock ,shaman och hunter
armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ahn%27Qiraj&n=Fendura
Lite information om dig själv.
namn : fredric ( men oftast kallad sickan av alla )
Ålder: jag är 18 år och typ 6 månader
Vart bor du : jag bor i en liten stad som heter borlänge i mitten av dalarna.
Vilken sorts uppkoppling har du och vilken hastighet (upp och ner)? inte riktigt säker vad jag har.. men hastigheten är iaf 12 mb ( farsan sköter det.)
Hur stabil är uppkopplingen: den funkar hur bra som helst.. aldrig fått dc på internet, så är inge problem där.
enda bossen jag nånsin laggat på är os med 3 drags.. när det var som mest adds.
Varför du vill gå med i Phoenix Rise:slutade spela för nån månad sen när min gamla guild existence la ner.. men tänkte börja raida seriöst igen, och böhövde en guild.. och denna verkar nice även det att många från existence är med i den.
Varför tror du att vi vill ha just dig: vad jag sett så har ni behov av resto druid, är väldigt social och gnäller aldrig vad som än händer och kommer på alla raids ( nästan om det inte händer nått alvarligt )
Vad kan du tillföra till våra raider och till vår guild : en nice healer.. som kan alla tackts förutom dom 2 sista bossarna ulduar..
Kan du ta kritik? Hur hanterar du kritik : självklart kan jag ta kritik ( kritik är alltid bra att få.. för man lär sig av det ) .. och jag hanterar det bra..
Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka : som sagt.. var med i existence tidigare och många där har börjat här men dom jag känner bäst är väl swop och zklas.
Tidigare raid erfarenheter : inget i pre tbc, i tbc allt fram till ssc/tk.. i lichking allt fram till freja i 25:mana men inte kört så mycket 10 mana i ulduar :/
Vilka tidigare guilder har du varit med i : i tbc dac and panzermench. och i lich var jag med i existence
Varför lämnade du dem : guilderna har lagt ner :/ tråkigt.. men sånt händer ibland
Vad har du för mål i WoW : att komma så långt som möjligt,ha kul och träffa nytt folk från hela sverige/världen
Tror du att vi kan hjälpa dig att nå dem mål/målen : ja det tror jag ni kan ni verkar sjysta och ni verkar komma framåt
Tycker du om att stå i blizzards eller fire : ja fan är ju fan varmt i eld och jag älskar värme och is kyler skönt nej det gör jag inte .. eld är för varmt och is är för kallt.. så det undviker jag och alla vet väl att eld gör ont
// fendura
klass : resto druid, ( kan även gå bomkin om det så nu böhövs. men vill hellst gå resto )
Specc: 13/0/58 .. jag har den specen för jag gillar den och den har funkat bra för för mig än så länge..
Professions: full alc ( elexir ) och herb
Alts: har en 80 palla 70 warlock ,shaman och hunter
armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ahn%27Qiraj&n=Fendura
Lite information om dig själv.
namn : fredric ( men oftast kallad sickan av alla )
Ålder: jag är 18 år och typ 6 månader
Vart bor du : jag bor i en liten stad som heter borlänge i mitten av dalarna.
Vilken sorts uppkoppling har du och vilken hastighet (upp och ner)? inte riktigt säker vad jag har.. men hastigheten är iaf 12 mb ( farsan sköter det.)
Hur stabil är uppkopplingen: den funkar hur bra som helst.. aldrig fått dc på internet, så är inge problem där.
enda bossen jag nånsin laggat på är os med 3 drags.. när det var som mest adds.
Varför du vill gå med i Phoenix Rise:slutade spela för nån månad sen när min gamla guild existence la ner.. men tänkte börja raida seriöst igen, och böhövde en guild.. och denna verkar nice även det att många från existence är med i den.
Varför tror du att vi vill ha just dig: vad jag sett så har ni behov av resto druid, är väldigt social och gnäller aldrig vad som än händer och kommer på alla raids ( nästan om det inte händer nått alvarligt )
Vad kan du tillföra till våra raider och till vår guild : en nice healer.. som kan alla tackts förutom dom 2 sista bossarna ulduar..
Kan du ta kritik? Hur hanterar du kritik : självklart kan jag ta kritik ( kritik är alltid bra att få.. för man lär sig av det ) .. och jag hanterar det bra..
Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka : som sagt.. var med i existence tidigare och många där har börjat här men dom jag känner bäst är väl swop och zklas.
Tidigare raid erfarenheter : inget i pre tbc, i tbc allt fram till ssc/tk.. i lichking allt fram till freja i 25:mana men inte kört så mycket 10 mana i ulduar :/
Vilka tidigare guilder har du varit med i : i tbc dac and panzermench. och i lich var jag med i existence
Varför lämnade du dem : guilderna har lagt ner :/ tråkigt.. men sånt händer ibland
Vad har du för mål i WoW : att komma så långt som möjligt,ha kul och träffa nytt folk från hela sverige/världen
Tror du att vi kan hjälpa dig att nå dem mål/målen : ja det tror jag ni kan ni verkar sjysta och ni verkar komma framåt
Tycker du om att stå i blizzards eller fire : ja fan är ju fan varmt i eld och jag älskar värme och is kyler skönt nej det gör jag inte .. eld är för varmt och is är för kallt.. så det undviker jag och alla vet väl att eld gör ont
// fendura
Senast ändrad av fenudra den tis aug 04, 2009 4:08 am, ändrad totalt 4 gånger
fenudra- Posts : 7
Sv: fendura resto druid [apply accepterad]
Vafan är det här, ännu en från Dalarna, Sveriges bondigaste län. (Köping kallas Sveriges närmsta kommun, så tänkte att vi i Dalarna kunde få en titel vi med).
Nu har vi en från Hedemora i guildet, jag som bor i Avesta och så du som söker från Borlänge. Detta kan inte båda gott..
Nu har vi en från Hedemora i guildet, jag som bor i Avesta och så du som söker från Borlänge. Detta kan inte båda gott..
Phibes- Posts : 76
fan klart det kan ^^ dalarna är ju det bästa
Det är bra ändå, vi måste väga upp mot alla dessa goa gubbar från göteborg.
Phibes- Posts : 76
Nice
Välskriven apply, skulle nog vart nice men en resto druid till eftersom vi knappt har några. Pommpa som har sista ordet.
Lycka till
Didor
Lycka till
Didor
Didor- Posts : 104
kom igen nu pommpa ponken svara ^^ vi vad ju med i samma guild innan
aa
HAHA... Fendura... vet inte vad jag ska säga xD GL
Nimm- Posts : 62
"HAHA... Fendura... vet inte vad jag ska säga xD GL"
Jag vet iallfall vad jag ska säga de var VÄLDIGT MYCKE Smile gubbar här
Jag vet iallfall vad jag ska säga de var VÄLDIGT MYCKE Smile gubbar här
Bleache- Posts : 47
hah vet.. försöker göra mig av med dom.. men jag har fått "tix" så jag måste skriva smiles ( håller med är jävligt drygt.. men går inte att sluta )
Klart Fendura ska in i PR, han håller måttet : )
owylle- Posts : 11
nämen en owylle en till från gamla guilden ser jag ^^
Se där Fendura hitta tillbaka...
Får vi väl hoppas att detta går bra då !
/w någon officer så ska du få trial spot
Accepted
Får vi väl hoppas att detta går bra då !
/w någon officer så ska du få trial spot
Accepted
Pommpa- Posts : 33
Liknande ämnen
» Apply for druid healer [Apply Accepterad]
» Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad]
» xhiva resto druid
» Xhiva resto druid
» Emosa apply [Accepterad med förbehåll]
» Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad]
» xhiva resto druid
» Xhiva resto druid