Phoenix Rise
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning


Déad- Priest - Shadow/Holy [Declined]

Gå ner

Déad- Priest - Shadow/Holy [Declined] Empty Déad- Priest - Shadow/Holy [Declined]

Inlägg  Guest lör jul 11, 2009 7:07 am

Din WoW karaktär.
Namn:Dèad
Klass:Priest
Specc: Shadow- Jag har healat innan men tröttnade och bytte till shadow , de är mkt roligare att dps imo. Men jag är öppen att heala om de skulle behövas .
Professions: Inga professions på denna char , men jag ska dra upp herb för att käna pengar.
Alts: 60 warr , 55 dk , 32 rogue.
Amory:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ahn%27Qiraj&n=D%C3%A9ad
Fattas enchants på nått ställe , men de ska ja ordna asap! Har cirka 2032 sp själv buffad.
Lite information om dig själv. Jag heter då Pontus Blom bor i hoting , gillar att umgås med polare då jag inte är fast frusen vid datorn o spelar wow eller dota . och så klart festa, dricka öl och fara ut o dansa eller nått sånt trevligt , blir ganska mkt av det nu när de är sommar och alla festivaler o penga krävande tillställningar.
Annars då pluggar jag Sjöfarts teknik i Härnösand.
Är en Pojk med humör och för de mesta ett gott humör, gillar att träffa nya människor.
Namn:Pontus Blom
Ålder:18 år
Vart bor du?
Jag bor i en liten by som heter Hoting i jämtland:)

Vilken sorts uppkoppling har du och vilken hastighet (upp och ner)?
Upp 0.79Mb/s
Ner 6.87 mb/sek
Hur stabil är uppkopplingen? Den är väldigt stabil!
Brukar du lagga i 25man instancer?
Jag laggar inte alls mycket, kan bli nått litet lagg då och då , men inte så att jag inte kan spela som bäst.
Varför du vill gå med i Phoenix Rise?
Jag har hört att de är en trevlig guild med bra progress. Och jag vill ha bra progress och roligt på vägen Smile
Varför tror du att vi vill ha just dig?
Jag är en rolig prick som är social och har helt okej dps.
Vad kan du tillföra till våra raider och till vår guild? till raiderna kan ja tillföra bra dps och kanske nått skratt i venten Razz till guilden kan ja tillföra hjälp till folk som behöver de , Tex hjälp med nån quest eller boost på nån alt , ja sånt där Smile ska dra upp min herb med så ja kan tillföra sånt tjofs med .
Kan du ta kritik? Hur hanterar du kritik? Jag kan ta emot den kritik som jag förkänar om ja failar , tar emot kretiken och lär mej av det.
Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka?
Hmm har spelat med didor vet ja iaf Razz sen vet jag inte.

Tidigare raid erfarenheter? (Classic - TBC - WotLK) Inte nått classic har ja raidat , men i tbc har jag gjort allt utom black temple. har döda två bossar i black tempel, och ja inte gjort sun well. i Wotlk har ja gjort allt utom hc ulduar, och dom sista bossarna i ulduar 10. Jag har både tankat, heala , och dpsat de mesta i Wotlk , hade en Dk tank som hette IamDéad , om nån kanske har lirat med mej då ja hade den.
Vilka tidigare guilder har du varit med i? Salvation. sen var jag med i horde och hårig.
Varför lämnade du dem?horde och hårig, dom körde bara 10 manna hela tiden så de sög Razz vill köra 25 manna:) salvation disbanda.
Har du sökt till någon annan guild och isåfall vilken? Nej har varit guild lös ett tag nu , och puggat ..
Vad har du för mål i WoW? att ha så bra progress som möjligt , ha kul o träffa nya människor.
Tror du att vi kan hjälpa dig att nå dem mål/målen? Ja de tror jag , för att som ja sa att ja har hört att ni ska ha trevligt folk o bra progress.

Tycker du om att stå i blizzards eller fire?
Föredrar Blizzards men fire är helt okej Wink
Ska ja vara helt ärlig är de inget för mig Smile


Ajja tror att ja har fått med de mesta!
Om de är nått! så är det bara att fråga Ingame eller här.

/Mvh Dèad

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Déad- Priest - Shadow/Holy [Declined] Empty Sv: Déad- Priest - Shadow/Holy [Declined]

Inlägg  Didor lör jul 11, 2009 10:02 am

Tyvärr har vi fullt på shadow prällar.

DECLINED

Didor
Didor
Didor

Posts : 104
Join date : 09-06-15
Age : 35
Location : Sollebrunn

Till överst på sidan Gå ner

Déad- Priest - Shadow/Holy [Declined] Empty dead - priest - shadow/holy

Inlägg  Guest lör jul 11, 2009 10:49 am

Okej , om ni får en spot så vet du vad ja heter Smile

tack för eran tid!

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Déad- Priest - Shadow/Holy [Declined] Empty Sv: Déad- Priest - Shadow/Holy [Declined]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet