Phoenix Rise
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning


Rathlas apply Retribution/holy :) [Declined]

2 posters

Gå ner

Rathlas apply Retribution/holy :) [Declined] Empty Rathlas apply Retribution/holy :) [Declined]

Inlägg  Guest mån jul 06, 2009 10:46 am

Min WoW karaktär.

Namn: Rathlas.

Klass: Paladin

Specc: Retribution/holy. Jag går Retribution för att jag tycker de är en rolig specc, holy går jag för att heala när de inte finns någon annan Smile

Professions: Herbalism och Alchemy. ingen full skill änn men de kommer nog Smile

Alts: Ja har 4 alts en lvl 65 dk, 42 hunter, 10 priest och en lvl 12 shaman.

Amory: (http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ahn%27Qiraj&n=Rathlas)

Lite information om dig själv.

Ja här kommer väll lite information om mej själv då.

Jag är en ganska rolig person med humor, på sommrarna spelar ja helst WoW och är med mina kompisar. Ja som sagt på sommrarna kan jag raida när som helst. Men jag går ju skola på hösten och våren så då är de inte säkert ja kan raida varje dag Smile

Namn: Mitt namn är Hampus Blom.

Ålder: 13 år fyller 14 i november.

Vart bor du? Bor i Norrland, Hoting

Vilken sorts uppkoppling har du och vilken hastighet Upp, 0.65 mbit/sek och ner har jag 6.88 mbit/sek.
och jagkollade på Bredbandskollen.nu.

Hur stabil är uppkopplingen? Den är stabil Smile

Brukar du lagga i 25man instancer? Nej det gör jag inte.

Varför du vill gå med i Phoenix Rise? Jag vill gå med i Phoenix Rise för att ni verkar vara en bunt med trevligt folk och ni verkar göra bra progress i raids helt enkelt Smile

Varför tror du att vi vill ha just dig? Ja för att ja är en trevlig norrlännig Wink haha ne ja bara skojja Smile Ne men ja är trevlig gör bra dps helt enkelt ^^

Vad kan du tillföra till våra raider och till vår guild? Jag kan väll kanske tillföra några goda skratt och trevlig stämmning Smile och ja har ganska bra WOTLK erfarenthet så ja kan ju tacts .. Very Happy

Kan du ta kritik? Hur hanterar du kritik? Ja ja kan ta kritik, ja hur ja ta kritik... ja de är väll bara å ta åt sej de ni säg och göra de bättre nästa gång Smile

Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka? Jag känner Phibes och hans flickvänn Kittü.

Tidigare raid erfarenheter? Jag har bara raidat i WOTLK. ja har raidat naxx10/25 Os 10/25 Malygos 10 , ja ja har ju clearat allt innan ulduar förutom malygos 25. i ulduar 10 har jag kommit till Thorim.

Vilka tidigare guilder har du varit med i? Jag har varit med i Team jerks, salvation och Horde och hårig som jag fortrarande är medlem i nu.

Varför lämnade du dem? Jag lämnade Team jerks för att mina IRL vänner startade Salvation men efter ett tag så orkade mina vänner inte hålla på nå längre me guilden så den G disbandade.. Och Horde och hårig som jag är med i nu vet jag inte om ja kommer lämna eller inte , det beror på er om ni accepta mej eller inte Smile

Har du sökt till någon annan guild och isåfall vilken? Jag har sökt till Untamed Brutality men det gick inte så bra. Wink

Vad har du för mål i WoW? Ja mina mål i WoW är väll att ha kul och raida x)

Tror du att vi kan hjälpa dig att nå dem mål/målen? Ja det kan ni nog Smile som sagt ni verkar vara trevliga och ni verkar ju raida så det kan ni nog Smile


Tycker du om att stå i blizzards eller fire? Blizzards men hälst ingen alls x)
MvH. Rathlas.


Senast ändrad av Geckoman den lör jul 11, 2009 6:56 am, ändrad totalt 5 gånger (Orsak för redigering : blev fel igen.)

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Rathlas apply Retribution/holy :) [Declined] Empty Helt OK

Inlägg  Didor mån jul 06, 2009 3:39 pm

Helt OK apply, kunde varit lite längre. Du behöver logga ut när du har pve gear på dig samt vill vi gärna se ditt healing gear. Hur är det med holy annars något du gillar, har ju vart med i ettpar raids där du helat och healing går smooth när du är med =)

Didor
Didor
Didor

Posts : 104
Join date : 09-06-15
Age : 35
Location : Sollebrunn

Till överst på sidan Gå ner

Rathlas apply Retribution/holy :) [Declined] Empty Sv: Rathlas apply Retribution/holy :) [Declined]

Inlägg  Guest mån jul 06, 2009 4:52 pm

jo ja vet den kunde ha varit lite längre , men har jag inte mitt pve gear på mej? ja visst ja kan whispra dej när vi båda ärinloggade men men .. ja vet inte.. healing är väll sådär kanske vill helst dpsa men aja vi för prata mer ingame . jaha tittade på min länk såg att jag hade mitt pvp gear på mej =/ aja.. ska logga ut nu. så du kan ju kolla igen Smile


Rathlas.

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Rathlas apply Retribution/holy :) [Declined] Empty Sv: Rathlas apply Retribution/holy :) [Declined]

Inlägg  Zilon tor jul 09, 2009 8:14 am

Tyvarr har jag inte plats for dig just nu. Lycka till i framtiden.

DECLINED

Mvh Zilon, Paladin CL
Zilon
Zilon

Posts : 82
Join date : 09-06-15
Age : 36
Location : Barskåpet

Till överst på sidan Gå ner

Rathlas apply Retribution/holy :) [Declined] Empty Sv: Rathlas apply Retribution/holy :) [Declined]

Inlägg  Guest tor jul 09, 2009 8:44 am

Är de bara för att du inte har plats för en paladin till eller? :S applyen vare nå fel på den eller? såg att du tog in en holy pala.. aja skit samma .. de är väll du som bestämm..

Rathlas.

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Rathlas apply Retribution/holy :) [Declined] Empty Sv: Rathlas apply Retribution/holy :) [Declined]

Inlägg  Zilon tor jul 09, 2009 8:58 am

Har inte plats for annu en retripaladin.
Zilon
Zilon

Posts : 82
Join date : 09-06-15
Age : 36
Location : Barskåpet

Till överst på sidan Gå ner

Rathlas apply Retribution/holy :) [Declined] Empty Sv: Rathlas apply Retribution/holy :) [Declined]

Inlägg  Guest tor jul 09, 2009 1:18 pm

okej.. =/

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Rathlas apply Retribution/holy :) [Declined] Empty Sv: Rathlas apply Retribution/holy :) [Declined]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet