Sök
Grakzar Shaman Enhancement [Gf till Trial-Accepterad]
3 posters
Phoenix Rise :: Forum :: Rekrytering
Sida 1 av 1
Grakzar Shaman Enhancement [Gf till Trial-Accepterad]
Min WoW karaktär.
Namn: Grakzar
Klass: Shaman
Specc: Enhancement. WINDFURY CRITS! Valde enhancement för att ja gillar att spela hybrid classer med fokus på melee. Som retribution paladin, som var kul innan blizzard gjorde det op i wotlk
Alts: Pauzul, Gakk, Drphilofdoom, Krock, Krockalock, Kordh. Dom jag använder på Ahn'Qiraj iallafall
Amory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ahn%27Qiraj&n=Grakzar
Lite information om mig själv.
Namn: Sebastian(Bob-Göran )
Ålder: 19
Vart bor du? Åmål
Vilken sorts uppkoppling har jag och vilken hastighet (upp och ner)? 12Mbit/s upp och ner.
Hur stabil är uppkopplingen? Super awsome, aldrig gått ner, förutom när telia fixar med något eller om åskan busar :p
Brukar du lagga i 25man instancer? Nej.
Varför du vill gå med i Phoenix Rise? Bror min är med och det finns en hel del kul folk.
Varför tror du att vi vill ha just dig? För att ja är störst, bäst och vackrast! Nej jag vet faktiskt inte, är väl en trevlig kille som gär så gott ja kan
Vad kan du tillföra till våra raider och till vår guild? En shaman...
Kan du ta kritik? Hur hanterar du kritik? Yep jag kan ta kritik. Finns det ett problem så får man lösa det så båda parter blir nöjda.
Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka? Didor har jag känt i hela mitt liv ^^ Har varit med i Mushroom Maniacs en del under tbc så Gecko vet ja vem det är
Tidigare raid erfarenheter? (Classic - TBC - WotLK) Allt i classic. Kara och lite Za. Allt utom ulduar i wotlk.
Vilka tidigare guilder har du varit med i? Incandescent i början av wotlk, clearade all content på 1 månad, fick lämna på grund av att min brors dator hade crashat så han fick lira när han var hemma från lumpen. Var tydligen för inaktiv
Varför lämnade du dem? ^
Har du sökt till någon annan guild och isåfall vilken? Nepp
Vad har du för mål i WoW? Har inga mål direkt, spelar för att det är kul
Tror du att vi kan hjälpa dig att nå dem mål/målen? Bara man har kul så ska det gå fint
Tycker du om att stå i blizzards eller fire? Ofcourse!... not
//Grakzar
Namn: Grakzar
Klass: Shaman
Specc: Enhancement. WINDFURY CRITS! Valde enhancement för att ja gillar att spela hybrid classer med fokus på melee. Som retribution paladin, som var kul innan blizzard gjorde det op i wotlk
Alts: Pauzul, Gakk, Drphilofdoom, Krock, Krockalock, Kordh. Dom jag använder på Ahn'Qiraj iallafall
Amory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ahn%27Qiraj&n=Grakzar
Lite information om mig själv.
Namn: Sebastian(Bob-Göran )
Ålder: 19
Vart bor du? Åmål
Vilken sorts uppkoppling har jag och vilken hastighet (upp och ner)? 12Mbit/s upp och ner.
Hur stabil är uppkopplingen? Super awsome, aldrig gått ner, förutom när telia fixar med något eller om åskan busar :p
Brukar du lagga i 25man instancer? Nej.
Varför du vill gå med i Phoenix Rise? Bror min är med och det finns en hel del kul folk.
Varför tror du att vi vill ha just dig? För att ja är störst, bäst och vackrast! Nej jag vet faktiskt inte, är väl en trevlig kille som gär så gott ja kan
Vad kan du tillföra till våra raider och till vår guild? En shaman...
Kan du ta kritik? Hur hanterar du kritik? Yep jag kan ta kritik. Finns det ett problem så får man lösa det så båda parter blir nöjda.
Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka? Didor har jag känt i hela mitt liv ^^ Har varit med i Mushroom Maniacs en del under tbc så Gecko vet ja vem det är
Tidigare raid erfarenheter? (Classic - TBC - WotLK) Allt i classic. Kara och lite Za. Allt utom ulduar i wotlk.
Vilka tidigare guilder har du varit med i? Incandescent i början av wotlk, clearade all content på 1 månad, fick lämna på grund av att min brors dator hade crashat så han fick lira när han var hemma från lumpen. Var tydligen för inaktiv
Varför lämnade du dem? ^
Har du sökt till någon annan guild och isåfall vilken? Nepp
Vad har du för mål i WoW? Har inga mål direkt, spelar för att det är kul
Tror du att vi kan hjälpa dig att nå dem mål/målen? Bara man har kul så ska det gå fint
Tycker du om att stå i blizzards eller fire? Ofcourse!... not
//Grakzar
Grakzar- Posts : 2
Sv: Grakzar Shaman Enhancement [Gf till Trial-Accepterad]
Busiga barnetDidor skrev:Hajj hajj.
Grakzar- Posts : 2
Sv: Grakzar Shaman Enhancement [Gf till Trial-Accepterad]
Från Gf till trial om jag inte misstar mig. Härligt med en enhance shammie äntligen
Du får trial men jag vill se din gear enchantad optimalt, inga undantag.
Glöm inte FRG.
Du får trial men jag vill se din gear enchantad optimalt, inga undantag.
Glöm inte FRG.
Geckoman- Posts : 108
Liknande ämnen
» Lamemage (önskar få trial från GF) [Accepterad]
» Oriska/Priest(SP) - önskar bli trial från nuvarande GF [Accepterad]
» Lassius-Hunter-Survival [Accepterad]
» Emosa apply [Accepterad med förbehåll]
» Ceddo-Sv Hunter [Apply Accepterad]
» Oriska/Priest(SP) - önskar bli trial från nuvarande GF [Accepterad]
» Lassius-Hunter-Survival [Accepterad]
» Emosa apply [Accepterad med förbehåll]
» Ceddo-Sv Hunter [Apply Accepterad]