Phoenix Rise
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning


Barricade feral druid

Gå ner

Barricade feral druid Empty Barricade feral druid

Inlägg  Guest fre jun 26, 2009 4:08 pm

Din WoW karaktär.
Namn:Barricade
Klass: Druid
Specc: http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Ahn%27Qiraj&n=Barricade&group=1
Professions: LW/skining (även cooking)
Alts:för många alts
Amory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ahn%27Qiraj&cn=Barricade&gn=Horde+och+H%C3%A5rig

Lite information om dig själv.
Namn: Joakim
Ålder:23
Vart bor du? S-tälje

Vilken sorts uppkoppling har du och vilken hastighet (upp och ner)? 100/100
Hur stabil är uppkopplingen? mycket stabil
Brukar du lagga i 25man instancer? nee

Varför du vill gå med i Phoenix Rise? det är riktigt grymt och seriös guild med fin progress i naxx25 och ulduar.
Varför tror du att vi vill ha just dig? jag är gryt bra spelare som kan sin klass, läser taktiker inför varje boss fight, har alltid med mig pots, flasks och buff mat.
Vad kan du tillföra till våra raider och till vår guild? grym tank som sällan klagar på något utan kör på, är nästan alltid online så brukar kunna hjälpa till och geara upp folk.
Kan du ta kritik? Hur hanterar du kritik? kritik är ordet som betyder väldigt mycket t.ex du gör ett bra jobb eller du gör ett dåligt jobb är en kritik. jag brukar ta kritik som en klack spark.
Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka? didor, kinesen kakazhi, gratrok

Tidigare raid erfarenheter? TBC: kara, ssc, tk, MH, BT och SWP. Wotlk: naxx 10/25, Malygos 10/25, OS 10/25 + 3D, ulduar 10 fram till mimiron
Vilka tidigare guilder har du varit med i? Pan!k, Phoenix down, horde och hårig
Varför lämnade du dem?disband och disband, är fortfarande med i.
Har du sökt till någon annan guild och isåfall vilken? inte vad jag vet iaf
Vad har du för mål i WoW? det är alltid nått man vill bli bättre på i wow som t.ex bättre spelare eller kunna sin klass bättre men mitt mål är att bli den bäste.
Tror du att vi kan hjälpa dig att nå dem mål/målen? både jag och nej, för att kunna bli den bäste så gäller det att kämpa på, va med i alla raids, kunna wipe utan att bli sur och va med i guild progress....

Tycker du om att stå i blizzards eller fire? lite svårt att stå i det när man tankar.


MvH Barricade den ståtliga Björnen

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Barricade feral druid Empty Sv: Barricade feral druid

Inlägg  Guest fre jun 26, 2009 4:14 pm

Declined

Texone
GM Phoenix Down

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet