Phoenix Rise
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning


Surben hunter survival

Gå ner

Surben hunter survival Empty Surben hunter survival

Inlägg  Guest tor jun 18, 2009 7:25 pm

Namn: Surben
Klass: hunter
Specc: Jag kör min hunter i survival eftersson jag får hör Ap å critt och därmed gjorde bättre dps då jag nydingade. sen tycker jag rotationen är härlig som survival hunters, jag kör inte med macros dels orkar jag inte göra ett sen blir det så tråkigt i längden.
Professions: jag har dock inga professions. blev hackad för typ 1,5 år sen på denna och professionerna blev ombytta och har inte orkatt skaffa nya.
Alts:Scarto ( var min main shaman (enhancment) ) Björnjävel 62 druid.
Amory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ahn%27Qiraj&n=Surben

Lite information om dig själv.
Namn: Jag heter Simon eriksson.
Ålder: Jag fyllde 17 år den 10de juni.
Vart bor du? Jag bor mitt i skogen 15 mil norr om Östersund.

Vilken sorts uppkoppling har du och vilken hastighet (upp och ner)? 24/2
Hur stabil är uppkopplingen? Dcad nån gång. pga trådlöst. ( Sker inte ofta )
Brukar du lagga i 25man instancer? nope.

Varför du vill gå med i Phoenix Down? Jag har levlat druiden så länge nu så jag tycker det vore kul att hitta en helsvensk guild att raida och progressa i.
Varför tror du att vi vill ha just dig? jag är en kille som har humor och kan sin klass.
Vad kan du tillföra till våra raider och till vår guild? jag har tänkt att erbjuda dps till och börja med. sen kan jag ju ge med mig lite av humorn.
Kan du ta kritik? Hur hanterar du kritik? Sj. kan jag ta kritik. har jag gjort fel eller om det är nått annat fel så sj klart. Om jag får kritik för mina enchants är dålig eller min dps lackar lite så försöker jag till 110% att sj förbättra det.
Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka? Har spelat med Didor. det är nog det ända =)

Tidigare raid erfarenheter? (Classic - TBC - WotLK) jag har inte raidat nånting i Classic: (utom på level 70 och 80) TBC: Har jag raidat alla Hcs och raids. utom halva BT och sunwell.
Vilka tidigare guilder har du varit med i? Revelation och andra små raidguilder.
Varför lämnade du dem? Jag lämnade dom för jag hade tänkt att försöka ta tag i mitt liv och sluta med dataspel. men efter nån vecka så kom jag tillbaka och tyckte det va lika kul som förrsta gången.
Har du sökt till någon annan guild och isåfall vilken? Nope.
Vad har du för mål i WoW? Mitt mål i wow är att spela med alla kompisar och ha roligt + möta nya utmaningar.
Tror du att vi kan hjälpa dig att nå dem mål/målen? (Om ja så ge oss gärna en förklaring) ja. det tror jag. låter som en fin guild.

Tycker du om att stå i blizzards eller fire? denna fråga fattar jag absolut inget av. sorry Sad ??

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Surben hunter survival Empty Sv: Surben hunter survival

Inlägg  Guest fre jun 19, 2009 1:53 am

Declined.

Texone
GM/Phoenix Rise

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet