Phoenix Rise
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sök

Visa resultat som:

Rechercher Avancerad sökning

Huntahunt (Sv hunter) [Accepted]

3 posters

Gå ner

Huntahunt (Sv hunter)  [Accepted] Empty Huntahunt (Sv hunter) [Accepted]

Inlägg  Guest tor jul 09, 2009 9:18 pm

Namn: Huntahunt
Klass: Troll male
Specc: Survival, survival ger skyhöga crits och massiv burst damage.
Professions: Mining 450
Alts: non
Amory: Huntahunt

Lite information om dig själv.
Mitt namn är Fredrik Määttä, jag är 16 år och bor i Norrbotten, Luleå.

Vilken sorts uppkoppling har du och vilken hastighet (upp och ner)?
Jag har BBB 10/100 (10 upp, 100 ner)
Laggar aldrig i instancer, små lagg kan förekomma om det är massiv AoE attack.

Djupare om mig, och varför jag vill joina er guild.
Jag är intresserad av att joina Phoenix Rise för ni verkar vara en väldigt causal guild (IMO),
Ni raidar på högre nivåer och är inte besatta av gear som jag läste i eran tråd som man ska läsa innan man applyar.

Orsaken till att jag tror jag skulle passa i er guild, är för jag är snabblärd, jag är alltid på bra humör. Jag hjälper gärna folk om dom behöver ha hjälp (Både in-game, och personligare saker) hängiven raidare och är en väldigt lätt person att lära känna, och är inte det minsta fördomsfull.

Om folk ger mig kritik tänker jag självklart genom det, så länge det kommer från en person som jag vet är mer erfaren än mig, så tar jag absolut åt mig och ändrar på det dom vill ha ändrat.

WoW erfarenheter:
Jag började spela på ett LAN med några polare nu i påskas, jag hann dinga level 60 på lanet (på ca 4 dagar med recuritment bonus) och fastnade hårt för spelet och dingade rätt snabbt 80 när jag kom hem.

Efter det så frågade jag vänner vad jag skulle göra härefter, och då var det ju att geara upp sig i HC's för raids. Sagt som gjort, jag började snabbt läsa taktiker till raids efter jag gearat upp mig och började spela lättare raids som OS och VoA 10. Tog inte lång tid innan jag tyckte det var så kul att jag börja skapa grupper själv för raids. Hittills har jag clearat OS10/25+1D VoA10/25 EoE10 och Naxx25. Har raid erfarenheter i OS10/25+1D och VoA10.

Tidigare guilder:
League of the Elders, coffee, passion rules reason.

Joinade Coffee i hopp om en seriös guild, men hann bara vara medlem i en timme innan snack om ninja looting inom guilden började. Lämnade för det lär alldeles för oseriöst för mig.

League of the Elders var mest en social guild, och jag tänkte att en raidande guild skulle passa mycket bättre för mig, så jag gav dom en hjärtligt farväl och begav mig till min nuvarande guild, Passion rules Reason.

Passion rules Reason är en extremt låg aktivitets guild med få medlemmar som aldrig raidar, därför är jag på jakt efter en ny guild.

Mitt mål i WoW är att hamna i en svensk stabil guild, som raidar och är social. Som gärna strävar efter högre utmaningar, men inte har det som 100% fokus. Ni verkar stämma in ganska bra på en beskrivningen, och därför får mig att vela skicka en applycation till er.

Vad jag sysslar med just nu i WoW:
Just nu gearar jag upp mig själv genom att dra Naxx och VoA PUG runs. Har gått väldigt bra, och är inte många delar från full nax25.

Jag har nyligen också börjat göra dailys varje dag för att öka rep med Sons Of Hodir efter jag fick reda på vilka fina shoulder enchants dom ger, vilket jag märkt är en utmaningen som kräver tålamod.

Tycker du om att stå i blizzards eller fire?
Bara när jag är sugen på repair. Wink

Slutord:
Jag hoppas verkligen ni hör av er. Och jag ber er att inte vara som alla andra guilder och declina en utan att ge orsak. Om ni inte ger orsak, vet jag inte vad jag kan förbättra.

MVH, Fredrik Määttä.

EDIT: Övrigt än stavfel vill jag också tillägga följande:

En screenshot så ni ser hur min UI ser ut: Screenshot på min User Interface

Och att eftersom jag inte vet hur ofta WoW armory uppdateras så har jag fått mycket finare gear på kort tid, om ni ser att jag har Arrowsong bågen och Icescale leg armor på mina T7.5 legs så har det uppdaterats. (Det är inte allt som ska ha uppdaterats, har fått nya shoulders och Naxx25 ring plus att jag köpte DPS ringen för 25 valors från vendor)

Har även blivit exalted med Ebon blade.

Om det inte har hunnit uppdaterats ber jag er tålamodigt vänta.

Guest
Gäst

Till överst på sidan Gå ner

Huntahunt (Sv hunter)  [Accepted] Empty snuggo

Inlägg  Didor fre jul 10, 2009 2:07 am

Mycket välskriven apply. Önskar dig lycka till.

Didor
Didor
Didor

Huntahunt (Sv hunter)  [Accepted] Empty Sv: Huntahunt (Sv hunter) [Accepted]

Inlägg  Geckoman fre jul 10, 2009 5:27 am

Tjena Fredrik!
Trevlig disposition på din apply. Gillar kreativa människor som gör det "där" lilla xtra.
För tillfället har vi en spot kvar för hunters, så lite mer info tack.
Jag har ett par frågor som jag vill ha svar på innan jag återgår till din apply.
Har du några pågående applys hos andra guild?
Dina kompisar som du började lira med i påskas, varför lirar du inte med dem?
Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka?
Dina planer på ditt andra yrke?
Vilken rotation använder du nu?
Atm är du overcapped på hit ratingen...har du tanke på droppa några points i focus aim?
Geckoman
Geckoman

Inlägg  Rödspätta fre jul 10, 2009 8:48 am

hahaha ditt pet heter Olga! om ente annat så borde du komma in bara för de.. Smile
fin apply, lycka till. clown

Rödspätta

Inlägg  Guest fre jul 10, 2009 1:47 pm

Geckoman skrev:Tjena Fredrik!
Trevlig disposition på din apply. Gillar kreativa människor som gör det "där" lilla xtra.
För tillfället har vi en spot kvar för hunters, så lite mer info tack.
Jag har ett par frågor som jag vill ha svar på innan jag återgår till din apply.
Har du några pågående applys hos andra guild?
Dina kompisar som du började lira med i påskas, varför lirar du inte med dem?
Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka?
Dina planer på ditt andra yrke?
Vilken rotation använder du nu?
Atm är du overcapped på hit ratingen...har du tanke på droppa några points i focus aim?

Jag hade applyad till guilden "Panik" men la märke till att Guild Leadern var med i brain damage så jag tänkte att guilden inte finns kvar så det kändes in värt att nämna.

Jag lanade med några vänner, men alla lirade inte wow. Tre av dom lirar wow, en av dom lirar som alliance på en annan server, den andra är knappt aktiv något mer och den tredje spelar jag med ibland, sitter faktist just nu och lanar med två av dom. Smile

Har inte planerat så mycket för min andra profession, men har funderat på en till gathering, skinning.

Jag är medveten om att jag är lite overcappad, men jag vet att när jag får bättre gear kommer hit ratingen att sjunka och critten bli högre så jag avvaktar med det just nu.

Min rotation på bossar är: Serpent sting -> Black arrow -> explosive shot -> spamma steady shot tills explosive shot är redo och. Cleanse and repeat -> black arrow igen, och så fortsätter det. Under tiden mellan cooldownens lägger jag också cooldowns som rapid fire och Kill command.

Känner ingen i guilden.

EDIT: Igår när jag fick mitt nya gear så kollade jag inte statsen så noga pga att jag var trött som fan, ska genast respecca, var mer overcappad än jag trodde.

Guest
Gäst

Inlägg  Geckoman fre jul 10, 2009 2:27 pm

Ok, fått svar på det jag ville.
Dina enchants och gems behöver uppdateras asap vid en eventuell inv.
Tex, up to you.
Geckoman
Geckoman

Inlägg  Guest fre jul 10, 2009 2:41 pm

Ta kontakt med en CL/officer när du är online nästa gång så får du en invite för en trial.

Lycka till.

Texone
GM/Phoenix Rise

Guest
Gäst

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

- Liknande ämnen