Phoenix Rise
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sök

Visa resultat som:

Rechercher Avancerad sökning

Grodarth - Warrior - Protection[apply accepterad]

4 posters

Gå ner

Grodarth - Warrior - Protection[apply accepterad] Empty Grodarth - Warrior - Protection[apply accepterad]

Inlägg  Grodarth tor aug 13, 2009 4:34 am

Din WoW karaktär.
Namn: Grodarth
Klass: Warrior
Specc: Protection, jag speccade om till det i level 78 för att jag aldrig fick guild plats i level 70 och jag tyckte att tank vore kul.
Professions: Mining (full) ska levla JC när jag har tid.
Alts: levlar rouge, just nu level 33 , den har leveling chest,shoulders, och två vapen.
Amory: (glöm ej att logga ut i ditt PvE gear)

Lite information om dig själv.
Namn: Martin.
Ålder: 16.
Vart bor du?: Norra stockholm.
Jag går i skolan i stockholm och min träning är att springa då och då och köra med hantlar.
På fritiden är jag med vänner eller spelar wow. Inför raids laddar jag upp irl med ostbollar, cola och godis. Ingame med flasks,matbuffs potions och ibland lite saker till andra.

Vilken sorts uppkoppling har du och vilken hastighet (upp och ner)? ADSL. Upp 11, Ner 1.9
Hur stabil är uppkopplingen? Väldigt stabil 4/5
Brukar du lagga i 25man instancer?: Nej, aldrig, om det skulle hända skulle jag bli välldigt chockad.

Varför du vill gå med i Phoenix Rise?: Jag har sedan länge velat bli medlem i en svensk och seriös raiding guild. Phoenix Rise värkar vara en soft raiding guild som tar raiding på allvar.
Och ni verkar också ha schyssta raidare med er.

Varför tror du att vi vill ha just dig?: Jag tror jag kan erbjuda ett schysst tanking och bidra till en fortsatt bra progress. Jag är också seriös i raiding och whinar aldrig för en wipe eller non-loot.

Vad kan du tillföra till våra raider och till vår guild?: Shysst tanking och en fortsatt bra progress.

Kan du ta kritik? Hur hanterar du kritik?: Jag tar emot det och lär. Att tjaffsa emot leder ingenvart.
Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka?: Inte vad jag vet!

Tidigare raid erfarenheter? (Classic - TBC - WotLK): I Classic så blev jag aldrig 60 utan stannade på 58. I TBC letade jag raiding guild men hittade inte och pvpade istället.

Vilka tidigare guilder har du varit med i?: Horde och Hårig, Elysíum, Broken promise.

Varför lämnade du dem?: Horde och Hårig - Disband. Broken promise - Noobs. Elysíum - Disband igår.

Har du sökt till någon annan guild och isåfall vilken?: Nope.

Vad har du för mål i WoW?: Få riktigt bra gear men samtidigt bidra till en bra progress och en rolig tid under spelet och hjälpa folk få gear och experiense.

Tror du att vi kan hjälpa dig att nå dem mål/målen? (Om ja så ge oss gärna en förklaring)
Ja det tror jag, eran guild verkar riktigt skön och bra och jag tror att jag kan uppnå mina mål.

Tycker du om att stå i blizzards eller fire?: För varmt, därför reser jag aldrig utomlands.
Grodarth
Grodarth

Till överst på sidan Gå ner

Grodarth - Warrior - Protection[apply accepterad] Empty Återigen svenskaläraren i mig som ryser av förfäran

Inlägg  Phibes tor aug 13, 2009 6:04 am

Grodarth skrev:Rise värkar vara en soft raiding guild som tar raiding på allvar.
Och ni verkar också ha schyssta raidare med er.

Hur ska du ha det? Värkar eller verkar?
Vad säger man att en kvinna har när hon ska föda?

I övrigt tycker JAG (Ja, har en åsikt om något, för en gångs skull) att denna apply är välskriven och relativt välformulerad.
Jag önskar dig all lycka till. Angående min föregående fråga; just learn to live with it, everybody else has to do it too.
Phibes
Phibes

Grodarth - Warrior - Protection[apply accepterad] Empty Sv: Grodarth - Warrior - Protection[apply accepterad]

Inlägg  Gratrók tor aug 13, 2009 7:11 am

Hallå där Grodarth
Håller med om att apply:en var bra, men en extra fråga till dig;
Vi har redan en del tanks i guilden, det kan hända att du måste sitta ute på någon av raidsen, eller möjligtvis gå dps de räderna, har du något emot det?
Utöver det så var det lite små saker, t.ex. att du måste byta ut en stam socket till defense så du blir capad, och byta ut lite saker i din spec, så som safeguard och booming voice.
Sen är det bara för dig att fortsätta att nöta heroics och uppgradera ditt gear så mycket som möjligt utanför raids och jag hoppas att du gör ditt bästa. Och självfallet, jobba med JC:n! Wink

Om du fortfarande är intresserad så är det bara att viska mig eller någon av de andra officerarna för invite.

Accepted

Gratrók

Grodarth - Warrior - Protection[apply accepterad] Empty Sv: Grodarth - Warrior - Protection[apply accepterad]

Inlägg  Deadshadowes tor aug 13, 2009 7:12 am

Jag har pratat med dig ingame och du ¨verkar¨ vara redig schysst jag hittade ingen armory link men tror jag kört med dig innan
Deadshadowes
Deadshadowes

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet