Phoenix Rise
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning


Xhiva resto druid

Gå ner

Xhiva resto druid Empty Xhiva resto druid

Inlägg  Guest ons jun 24, 2009 5:02 am

Din WoW karaktär.
Namn: Xhiva
Klass: Druid
Specc: Jag är resto och det är ja pga att de är roligast.
Professions: herbalism och LW
Alts: Gritiz 80 mage Beerg 77 priest
Amory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ahn%27Qiraj&n=Xhiva

Lite information om dig själv.
Namn: Victor Berg
Ålder: 17
Vart bor du? Kalmar

Vilken sorts uppkoppling har du och vilken hastighet (upp och ner)? Har 8 mbit så brukar inte ha problem.
Hur stabil är uppkopplingen? Den är bra.
Brukar du lagga i 25man instancer? Nej aldrig har ny dator och bra dator.

Varför du vill gå med i Phoenix Rise? Jag vill gå med Phoenix rise för jag vill ha en svensk seriös Pve guild som raidar Ulduar.
Varför tror du att vi vill ha just dig? För jag är en seriös spelare som kan min klass.
Vad kan du tillföra till våra raider och till vår guild? Jag kan tillföra många bra heals i raids och ett bra focus kan också vara soicial i guilden när de inte är raid. Vill gärna känna att man har sammanhållning i guilden.
Kan du ta kritik? Jag kan ta kretik så länge de inte går till överdrift. Hur hanterar du kritik? Jag tar åt mig och försöker lära av mina misstag.
Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka? Ja har då min bror i guilden ( Swop )

Tidigare raid erfarenheter? (Classic - TBC - WotLK) Spelade inte classic men startade i TBC där raida ja kara, Gruul , Maggy , Za
Vilka tidigare guilder har du varit med i? Existence, Broken promise, Salvation kommer inte ihåg fler.
Varför lämnade du dem? Lämnade Existence när ja bytte server Pga att mina kompisar körde på en annan men sen så längtade ja tillbaka till AQ så bytte tillbaka. Salvation var ja men i ett tag men den la ner Pga att många inte kom till raids. Sen Broken promise tycker jag inte om de är dålig information när de är raids Osv.
Har du sökt till någon annan guild och isåfall vilken? Nej har inte sökt till någon mer.
Vad har du för mål i WoW? Komma framåt i raid samtidigt som ja vill ha kul.
Tror du att vi kan hjälpa dig att nå dem mål/målen? Ja hoppas det. Har kollat på min bror lite när han raidat och ni verkar duktiga Very Happy

Tycker du om att stå i blizzards eller fire? Om de inte gör ont Very Happy

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Xhiva resto druid Empty Sv: Xhiva resto druid

Inlägg  Nimm ons jun 24, 2009 5:31 am

Tjenare!
Ganska kort men ändå rätt så bra apply. Önskar dig lycka till. flower


//Nímm Rogue CL

Nimm

Posts : 62
Join date : 09-06-16
Age : 32
Location : Gnesta

Till överst på sidan Gå ner

Xhiva resto druid Empty Sv: Xhiva resto druid

Inlägg  Guest ons jun 24, 2009 6:31 am

Tjena Xhiva.

Först och främst har du gear från naxx 25 och det är ju regel att man ska ha för att få en trial, så där är inga problem.

Några frågor bara:
1. Hur långt har du kommit med Sons of Hodir, med tanke på att du har en pvp enchant på dina shoulders (för sp förstår jag)?
2. Perosnligen är jag inte särskil förtjust i 11/0/60 speccen, utan ser hellre en 14/0/57. Själv så trivs jag bra i min 18/0/53 för den xtra hasten. Vad är det som gör att du speccat som du gjort?
3. När det gäller Nourish råder det ju delade meningar om man ska använda den eller regrowth. Med tanke på att du inte har några valour delar och därför inte heller får 4 setbonusen, så tycker jag du ska köra glyph of regrowth istället.
4. Detsamma gäller ju också dina 5p på Tranquil spirit; HT är ju bara så lååångsam och jag använder den bara i samband med NS. Tranquility kör jag en del iofs när läge finns, typ Kologarn och X002 är den skön att använda. Nourish använder jag ibland, men då ser jag till att jag har min 4setsbonus på.
5. Idol of the steadfast Renewal???
6. Det var ett halvår sen du tog ner och fick dina ashievements i Naxx Hc och många av dina instancer ligger också från förra året. Hur mycket har du spelat sen dess?

Texone
GM Phoenix Rise

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Xhiva resto druid Empty Sv: Xhiva resto druid

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet