Phoenix Rise
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning


Nu lyfter vi...

Phoenix Rise :: Forum :: Public :: NEWS

Gå ner

Nu lyfter vi... Empty Nu lyfter vi...

Inlägg  Guest ons jun 17, 2009 8:43 am

Hej och välkomna till ert nygamla gille ”Phoenix Rise”. Vi har alla gått igenom en turbulent period de senaste veckorna, men trots det har vi lyckats med att progressa i Ulduar. En stor eloge till alla som varit med och kämpat för att hålla ihop spillrorna av Phoenix Down.

Under de senaste två veckorna har det som är kvar av ledningen, ingen nämnd ingen glömd, lagt ner ett hästjobb för att försöka binda ihop alla lösa trådar och städa efter avhopparna som lämnade. En stor eloge till oss alla.

Det kommer en del förändringar, bland annat några nya ranker, men vi har arbetat hårt för att övergången ska bli så smidig som möjligt. En ny guildbank och en ny hemsida har arbetats fram under den senaste veckan och där kan jag gott nämna Mamabröl som har lagt ner ett stort jobb på den. Vill även passa på att tack Mamabröls och min gemensamma arbetsgivare som glatt ovetande sponsrat mycket av arbetet.

Med detta tycker jag att det är dags att lämna det gamla till historien och blicka framåt istället.

Vi kommer i huvudsak att raida på onsdagar och torsdagar. ALLA SKA ha varit inne och antingen Aceptat eller Declinat. Det kommer eventuellt även att läggas ut en tredje raid-dag, såsom det blev den här veckan när vi plockade ner två bossar till i Ulduar 25, fast vi inte var full grupp från början. Mycket bra jobbat! Men framförallt är det som sagt onsdagar och torsdagar som gäller. Jag tänker absolut inte gå in och styra i era Irl-liv, men tänk på era guildkamrater när ni bokar nåt som lika bra kunnat ske någon annan dag.

Vad som gäller i huvudska är att det kommer ALLTID att bli raid onsdag, torsdag. Antingen Ulduar 25, skulle vi sakna någon så blir det först och främst 2 Ulduar 10-grupper eller en underbemannad Naxx 25 där vi siktar på Immortal eller Naxx 10 undead. Till sist har vi alltid Os25/10. Anledningen till detta är att har man signat ska man också få en möjlighet att köra om inte annat för gemenskapen.

Till sist, för denna gång, när vi kör Ulduar 25 är det full Fokus som gäller, ingen av oss vill ha massa onödiga wipes…

Tex.

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


Phoenix Rise :: Forum :: Public :: NEWS

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet