Phoenix Rise
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning


Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad]

+2
Zilon
Apocalyptor
6 posters

Gå ner

Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad] Empty Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad]

Inlägg  Apocalyptor ons jul 22, 2009 10:14 pm

Din WoW karaktär.
Namn: Apocalyptor
Klass: 80 Undead Mage
Specc: Main spec, frostfire för maximala dpsen/ secondary frostarcane för kiting och pvp! Smile
Professions: Mining 450/450 och tailoring 54/450
Alts: Deathknighto, Blood Elf Deathknight lvl 80(dåligt gearad men ska geara upp för den ska bli tank, sedan min tjejs gubbe(spelar nästan alldrig, blood Elf Paladin lvl 45 atm, också min stolthet! lvl 12 orc shaman!
Amory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ahn%27Qiraj&n=Apocalyptor
Lite information om dig själv.
Namn: Kasper Emborg
Ålder: 15 basst!
Vart bor du?
i jönköping i småland, och självklart sverige dåSmile är svensktalande men halvdansk ocksåSmile
Vilken sorts uppkoppling har du och vilken hastighet?
den är väldigt stabil, 24 mbit's per sekund och alldrig några problem!
Hur stabil är uppkopplingen?
Väldigt! inga problem alls!
Brukar du lagga i 25man instancer?
Nej ingenting har fått ny dator så kör högsta grafik utan nått lagg.
Varför du vill gå med i Phoenix Rise?
För att jag vill ha en vettig bra guild:) sen är det ju ett + att alla eller nästan alla är svenskar:) sedan vill man ju geara upp sig och skaffa polare också Smile
Varför tror du att vi vill ha just dig?
För att jag är en väldigt trevlig person på som gillar att hjälpa andra, sedan så har jag skills att tillexempel va officer och raidleader efterssom jag har varit Guildleader och officer och raidleader i mina tidigare guilder! sedan vill jag gärna lära ut det jag kan lära ut och bli lärd själv! Smile
Vad kan du tillföra till våra raider och till vår guild?
Bra dps, Kiting och bra buffs, OCH HUMOR! Smile
Kan du ta kritik? Hur hanterar du kritik?
ja jag kan ta kritik om den är befogad, annars diskuterar jag saken.
Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka?
Jag känner Geine som är en 80 Blood Elf Deathknight (tank) som tipsade mig om guilden från första början,( väldigt schysst kille tbh! )
Tidigare raid erfarenheter? har många achivements och kan alla tacts i alla raids och instancer förutom ulduar som jag bara kan första bossen än så länge!.
Vilka tidigare guilder har du varit med i?
jag har varit med i, Damnation, Infusion, angerfist, revole och coffee(som jag va officer i) sedan en massa små guilder
Varför lämnade du dem?
Första guilden lämnade jag inte, den blev disbanded pågrund av guildleader slutade spela world of warcraft, infusion va like dan, revolve så kände jag att jag inte passade i den pågrund av att dom tog de best gearade och sket i alla andra i guilden, och så var det inte alls trevliga. och coffee lämnade jag på grund av att guildleader och 3 officers och 50 andra active players som lämnade så det va jag och den nya leadern som sköt om guilden, men vi hittade inga gearade eller ba players så vi var tvunga att börja om från Hhcs och geara upp players, så tillslut orkade jag inte längre, det är kul att hjälpa folk men nån motta får det vara.
Har du sökt till någon annan guild och isåfall vilken?
Jag har bara sökt till Den hör guilden för den här värkade vara den bästa, sedan är det ju ett + att den är svensk!
Vad har du för mål i WoW?
Att ha kul, och geara upp mina gubbar,( det är ju det som är kul ) och hjälpa andra, inte många som gör det men jag gör faktiskt det!
Tror du att vi kan hjälpa dig att nå dem mål/målen? Ja det tror jag absolut, efterssom detta är eller värkar som om det är den bästa guilden på hela servern! också värkade va väldigt schysta personer i eran guild med!

Tycker du om att stå i blizzards eller fire?
haha jadu, bra fråga, ett helvete tbh, flytta sig direkt annars=död, eller jag kan ju blinka med min mage men aa Smile haha rätt kul fråga tbh! Very Happy

Apocalyptor

Posts : 1
Join date : 09-07-22
Age : 30
Location : jönköping

Till överst på sidan Gå ner

Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad] Empty Sv: Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad]

Inlägg  Zilon tor jul 23, 2009 12:22 am

intressant apply. Aker forbi Jonkoping idag. Woho for mig:)
Zilon
Zilon

Posts : 82
Join date : 09-06-15
Age : 36
Location : Barskåpet

Till överst på sidan Gå ner

Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad] Empty Sv: Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad]

Inlägg  Didor tor jul 23, 2009 5:12 am

Mycket bra apply, dock ett minus, ser den "grötig" ut. Lycka till
Didor
Didor

Posts : 104
Join date : 09-06-15
Age : 35
Location : Sollebrunn

Till överst på sidan Gå ner

Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad] Empty Sv: Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad]

Inlägg  Rödspätta tor jul 23, 2009 8:53 am

tjaa.. vi har ju lite lågt på mages atm, men... säker på att våra raid tider funkar för dej, ÄVEN när sommaren är över o skolan börjar igen?

Rödspätta

Posts : 44
Join date : 09-06-15
Age : 34
Location : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad] Empty Sv: Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad]

Inlägg  Bleache tor jul 23, 2009 9:43 am

varför ingen enchant på Boots å back?
Bleache
Bleache

Posts : 47
Join date : 09-06-15
Age : 38

Till överst på sidan Gå ner

Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad] Empty Sv: Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad]

Inlägg  Geckoman tor jul 23, 2009 10:20 am

Tycker det kan va värt att ge killen en chans. Som jonis sa så är det inte många mages aktiva atm pga semester etc...
Sen är det klart att all gear skall va optimalt enchantad/gemad men tror han fixar det ganska snabbt isf.

Lycka till iaf Kasper
Geckoman
Geckoman

Posts : 108
Join date : 09-06-16
Age : 51
Location : Malmö Stad

Till överst på sidan Gå ner

Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad] Empty Sv: Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad]

Inlägg  Geckoman fre jul 24, 2009 10:02 am

Ser att du fixa till en del enchants Kasper och det visar att viljan finns där. Du får en trial men all gear skall optimeras asap och andra yrket skall upp.
Whispa nån Officer för en inv ikväll.
Välkommen
Geckoman
Geckoman

Posts : 108
Join date : 09-06-16
Age : 51
Location : Malmö Stad

Till överst på sidan Gå ner

Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad] Empty Sv: Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad]

Inlägg  Geckoman fre jul 24, 2009 10:07 am

Ändra ditt username till ditt char namn under profil.
Geckoman
Geckoman

Posts : 108
Join date : 09-06-16
Age : 51
Location : Malmö Stad

Till överst på sidan Gå ner

Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad] Empty Sv: Apply till Phoenix rise Från Apocalyptor. [Apply Accepterad]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet